dinsdag 13 juli 2010

Hoe nu verder met BV Nederland en je eigen BV?

In mijn vorige blog gaf ik aan dat de aanpak van Bert van Marwijk dé manier is om ook met je bedrijf de beste te worden. Het duurde even een paar dagen om van het verlies van Oranje bij te komen en te beseffen hoe het nu verder moet.

Ik realiseerde me echter dat het gevoel van teleurstelling niet alleen kwam door het verlies. Het ontbreken van het grote doel dat 14 miljoen Nederlanders verenigde was de reden voor mijn “en wat nu gevoel”.

Ik besefte dat we moeten doorzetten; Feyenoord- en Ajax fans, Surinamers en Maastrichtenaren, Dorpsbewoners en Stadsmensen, allemaal waren ze gekleed in oranje en allemaal spraken over ons en wij. Allemaal op hun eigen manier, anders uitgedost met andere petjes, vlaggen en pruiken. Maar allemaal oranje.

Ik blijf dus bij mijn betoog. Ga met je bedrijf voor dat enorme grote doel; het levert je fans op binnen en buiten je bedrijf. En….laat iedereen zich blijven kleden in oranje.

Oja….tip voor Rutte, Halsema, Pechtold en Cohen. Blijf lekker nog 4 jaar kletsen. Wij hebben al een minister president (Bert), 6 ministers, 5 staatssecretarissen en ons nieuwe doel. Wij worden wereldkampioen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten